Mocht u nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op via het contactformulier of de chatbox rechtsonder!

FAQ

📦 Verzending & Levertijd

Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Bestellingen worden binnen 1-2 werkdagen verwerkt en verzonden. De levering duurt doorgaans 1-2 werkdagen.

Kan ik mijn bestelling volgen?
Ja, zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail met een track & trace-code.

Verzenden jullie ook internationaal?
Ja, wij verzenden door heel de Benelux. De levertijd en verzendkosten verschillen per land.

🔄 Retourneren & Ruilen

Kan ik mijn bestelling retourneren of ruilen?
Omdat wij verse en/of bederfelijke voedingsmiddelen verkopen, kunnen deze producten helaas niet worden geretourneerd of geruild. Dit is in overeenstemming met de uitzonderingen op het herroepingsrecht (zoals vermeld in artikel 6:230p van het Burgerlijk Wetboek).

Wat als mijn bestelling beschadigd of incorrect is geleverd?
Heb je een verkeerd of beschadigd product ontvangen? Neem dan binnen 24 uur na ontvangst contact met ons op via Baladi4food@gmail.com. We zoeken samen naar een passende oplossing.

📧 Contact

Je kunt ons bereiken via e-mail op baladi4food@gmail.com of via het contactformulier op de website.

Wanneer krijg ik antwoord op mijn bericht?
Wij streven ernaar om binnen 24 uur te reageren op werkdagen.

🧺 Wholesale / Groothandel

Hoe werkt het als ik groothandelaar wil worden bij jullie?

Heel eenvoudig!

  1. Ga naar het menu en klik op ‘groothandel collectie’.
  2. Vul daar het aanvraagformulier in voor groothandel.
  3. Zodra wij je aanvraag goedkeuren, krijg je toegang tot ons groothandelsaanbod.
  4. Je kunt dan opnieuw via ‘groothandel collectie’ de speciale collecties en groothandelsprijzen bekijken.
  5. Vervolgens kun je producten in je winkelmand plaatsen en achteraf betalen of direct bestellen. In beide gevallen ontvang je een factuur

Heb je nog vragen? Neem gerust contact met ons op!